Tijs Oogmode

Nieuwe website en
zoekmachine optismalisatie (SEO)

Een lust voor het oog

Na het passeren van de Sassenpoort openbaart zich een fraaie winkelstraat in Zwolle. Kleine speciaalzaken met interesse voor de bezoekers en aanbod voor jong en oud. Sinds 2017 is daar Tijs Oogmode bij gekomen.

Met zijn visie op stijl- en smaakvol brillen dragen en zijn specialisatie in een aantal exclusieve merken, zoals Mykita Berlin en Garrett Leight California, is Tijs Oogmode een toevoeging voor de Zwolse binnenstad.

De sfeer in de winkel is ontspannen en de brillen liggen huiselijk gepresenteerd. Gastvrijheid en smaak komen ook terug in de kwaliteit van koffie en thee.

De uitdaging:

Voordat wij in beeld kwamen bestond de mediamix uit traditionele middelen zoals advertenties in lokale kranten. Dit zijn prima kanalen voor het genereren van bereik en naamsbekendheid. De potentie zat juist lager in de funnel. Mensen die zelf pro-actief op zoek zijn naar een opticien in Zwolle of naar een exclusieve bril. We zijn een traject gestart waarbij we een nieuwe website zijn gaan ontwikkelen. Met de nieuwe website wilden we meer stijl, beleving en gastvrijheid creëren. Tevens hebben we vanaf het begin rekening gehouden met zoekmachine optimalisatie voor een optimale (lokale) vindbaarheid.

Wil je samen met ons ook bouwen aan een succesverhaal? Maak nu vrijblijvend een kennismakingsafspraak.

Resultaten

%

Groei in aantal website bezoekers

%

Groei in het aantal bekeken pagina's per sessie

%

Groei in de gemiddelde bezoekerstijd op de website

Meer weten over de Funnel aanpak?

We vertellen je er graag meer over.