Aangenaam kennis te maken!

Wij zijn Marco Westerkamp, Luc Visser en Martijn Visser, Funnel Optimizers! Gezamenlijk doen we al weer +40 jaar mee in het online marketingvak. Als ervaren online marketeers én creatievelingen, hebben we passie ontwikkeld voor datadriven marketing optimalisatie.

Wat we anders doen dan andere Online marketing bureaus
Wij richten ons niet op specifieke kanalen of middelen, maar nemen uw online funnel als uitgangspunt. We brengen het concurrentieveld in kaart en analyseren de stappen in de klantreis, om deze te optimaliseren. De ultieme combinatie van datadriven advies én hulp bij de uitvoerende werkzaamheden, zodat we de optimalisaties ook daadwerkelijk te realiseren. 

Vanuit deze visie hebben we in 2018 de handen ineengeslagen en zijn we gestart met Funnel Optimizers | online marketing bureau voor meer resultaat.

Het is onze visie dat...

De gemiddelde online funnel/website onvoldoende gebruikersvriendelijk is en daardoor onvoldoende commerciële conversie/rendement oplevert. Dit is onvoldoende, omdat het gegarandeerd beter kan.

Onze missie is daarom
Om online gebruikersergernissen terug te dringen en online funnels gelijktijdig meer (commercieel) succesvol te maken.

Voor wie heeft Funnel optimalisatie nut? Bedrijven en organisaties die:

  • Online zichtbaarheid en/of hun website nodig hebben voor nieuwe klanten of omzet (producten of diensten verkopen).
  • Concurrentie hebben in het online domein.
  • De basis al hebben staan en dus al een website en/of online klantenwerving hebben.

Onze toegevoegde waarde zit in het optimaliseren van bestaande marketingmiddelen en indien nodig vernieuwing of relevante uitbreiding.

 

Funnel Optimizers - Hoe wij werken? Van analyse naar actiepunten.

Wij combineren data-analyse met jarenlange ervaring én creativiteit

Wij combineren funnel-analyses (techniek, usability en content) met jarenlange ervaring en creativiteit als het gaat om de beste user experience, user stories, content en 'persuasive' technieken t.b.v. de optimale conversie van zowel uw zichtbaarheid als uw traffic.

Naast de eerste analysefase houdt het niet op met een rapport en actielijst.

Zeker niet, want dan begint het werk pas echt! Wij helpen graag om samen met jou en/of je mensen én je websitebouwer de optimalisaties door te voeren. We brengen deze eerste bevindingen dan volledig- op maat - in kaart, vertalen ze naar concrete oplossingen en verwerken die in een actielijst.

Daarna dichten wij, samen met jou als opdrachtgever -en bouwer van de website- stap voor stap de lekken en zorgen ervoor dat meer bezoekers overgaan tot ‘boeken’ in plaats van ‘bouncen’.

Je investeert óók in kennis: de nieuwe kennis blijft in de organisatie.

Het opdoen van kennis over online vindbaarheid, zichtbaarheid en een beter converterende website is noodzakelijk om in het vervolg zelf aan de knoppen te kunnen zitten. Ook is het doorgaans erg verrassend en leuk om te leren.

Wij nemen jou en/of jullie marketingmedewerkers dan ook bij voorkeur mee in de analyse en optimalisatiestappen, zodat de werk -en denkwijzen erachter geborgd worden in de organisatie.

Ook kunnen wij (voor grotere teams en/of een MT een workshop Conversieoptimalisatie en Online beïnvloeden (persuasion) verzorgen.

Wij maken gebruik van cookies!

Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord dat deze website cookies plaatst op uw apparaat. Een cookie is een klein tekstbestand dat door de website wordt gebruikt om de website te laten functioneren en uw bezoek efficiënt te maken.

Klik op akkoord voor een volledig werkende website, of bekijk eerst de details op de detail pagina alvorens u akkoord gaat.